fredag 30. september 2011

Ja Takk Begge Deler







Så deilig med helg igjen.

Jeg synes Fredagene kommer oftere nå enn noen annen tid på året, og det er HELT I ORDEN  ♥
Jeg hvisste at det var kommet inn utrolig mye fint hos MAY B LILLE HUS, og tok derfor turen.
Denne gangen for å ta en titt i deres flotte 2. Etasje , hvor vi finner et bredt utvalg av interiør fra flere flotte forhandlere. Jeg lovet meg selv å kun titte i dag.

Når jeg kommer inn i butikken er den FYLT av nydelige klær. Jeg har ikke budsjett til å stoppe i førsteetasjen i dag, MEN for dere som har det - anbefaler jeg veldig å ta turen innom.




Link til flotte MAY B LILLE HUS






Jeg kunne tenkt meg to slike stoler for å ha i gangen vår.
Det finnes også paller til disse stolene, men jeg synes at de gjør seg beste alene i en gang.
Til f.eks en stua eller ved en peis, ville jeg valgt stoler med paller.





Har man denne stående på en sjenk eller et lite bord, trenger man ikke noe mer.
Jeg synes denne er så vakker i seg selv, at den gjerne kan stå alene.
Lyset ifra THG passet veldig godt i den.








Som dere ser av det lille utvalget jeg har fotografert er det
noe for enhver smak, enten du liker den tunge og kraftige eller den lyse og lette stilen.

Liv Siri, som eier butikken kunne fortelle at det kom inn masse nytt i neste uke på interiørsiden.

Så , her er det tydeligvis bare å glede seg på hva som kommer fremover.
Er dere tilhengere på facebook, vil dere få hyppige oppdateringer på hva
som kommer inn av nyheter utover høsten.

Link finner dere på toppen.














Legg gjerne igjen en kommentar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...