tirsdag 6. september 2011

Et av mine mange prosjekter. . .

Jeg fikk farten over meg for noen mnd sider, og kikket på finn.no etter et prosjekt !  Jeg fant, jeg fant.

Jeg kjøpte til Robert sin store fortvilelse et gammelt skap og en sjenk. Møblene var i heltre, eik , og ble fraktet ifra Rakkestad til Orkanger med Orkla Shipping.

Lite gjennomtenkt å ikke ta bilder før jeg pusset ned møblene og malte og lakkerte de, men gjort er gjort. Jeg har lært til neste gang, da skal jeg ta masse bilder.

MEN - her er resultatet !

De er malt i Lys antikk , og med valnøtt lakk på føtter og utskjæringene.


Det var utrolig mye jobb med utskjæringene, som krevde at man var stødig på hånda, men jeg er kjempefornøyd med hvordan de ble, og ikke minst med tanke på hvor romslige de er. Man får plass til en hel masse.



Fantastiske fine utskjæringer. 



Siden vi har bestilt oss Valnøtt parkett i hele huset , tror jeg at disse blir pene sammen med gulvet.
Hva tror dere ?





Klar for å monteres sammen igjen !



Jeg leter allerede etter ett nytt prosjekt å jobbe, og denne gangen tror jeg det blir en gammel skuvseng evt en slagbenk som skal få gjennomgå.





R & R


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...